Опрацювання векторної графіки

  Робота №1

  Робота №2

  Робота №3

  Робота №4

  Робота №5

  Робота №6

  Робота №7

  Робота №8

  Робота №9

  Робота №10

  Робота №11

  Робота №12

  Робота №13

  Робота №14

  Робота №15

  Робота №16

  Робота №17

  Робота №18  

 

Головна | Теорія | Практика | Галерея | Тести

 

Робота №13

Абстрактні зображення в Inkscape

  1. Намалюйте прямокутник і залийте його градієнтом. Зверніть увагу на те, що орієнтація прямокутника має значення!

Опорні точки градієнта можуть бути напівпрозорими, сам градієнт може бути несиметричний вісі об'єкту, та і сам об'єкт зовсім не зобов'язаний бути прямокутником. Більш того, як маркер ви можете використовувати клон, щоб мати можливість потім змінити форму маркера.

  1. Виберіть об'єкт і перетворіть його на маркер командою "Об'єкт -> Об'єкти в маркер".

  1. Намалюйте контур і, за бажання, продублюйте його.

Виділіть контур і застосуйте до нього ефект "Додати вузли" ("Ефекти -> Зміна контура -> Додати вузли").

  1. Відкрийте діалог "Заливка і обведення", перемкніться на вкладку "Стиль обведення" і виберіть створений маркер як стиль початку, середини і кінця контура (можливо, доведеться трохи поклацувати за списком, що розкривається, поки маркер не з'явиться в нім).

Ви можете міняти розмір маркера, міняючи товщину обведення контура в цій же вкладці. Крім того, градієнт маркера можна міняти і не удаючись до створення клона на першому кроці. Ви можете просто створити ще один об'єкт, залити його тим же градієнтом, а потім відредагувати градієнт - усі зміни автоматично застосовуватимуться і до маркера (параметр "Не розділяти визначення градієнтів між об'єктами" на вкладці "Інше" діалогу налаштування програми має бути включений).

Наведемо приклад. Ось початкові об'єкти:

І ось що з них вийшло:

І ще пара прикладів :