Векторна графіка

Головна

Теорія

Практика

Галерея

Тести

 

 

Практичні завдання

В цьому розділі представлені зразкові навчальні практичні роботи з більшості тем курсу "Опрацювання векторної графіки". Роботи можуть використовуватися як вчителем безпосередньо на заняттях факультативного курсу, так і школярами в ході самостійної роботи і призначені для відробітку різних технологічних прийомів побудови і обробки векторних зображень. Пропоновані завдання різної міри складності, рівень деталізації інструкцій до робіт також різний - від детальних покрокових описів до постановки завдання з вказівкою використовуваних інструментів.

  Робота №1. Основні графічні примітиви Inkscape.

Робота присвячена  створенню основних геометричних примітивів в Inkscape за допомогою інструментів Прямокутник, Еліпс, Спіраль, Полігон і Міліметрівка.

  Робота №2. Методи впорядкування і об'єднання об'єктів.

Знак, зображений на малюнку є "інь і янь". Він виражає світле і темне, тверде і м'яке, чоловічий і жіночий початок в природі. У цьому уроці навчимося його малювати.

  Робота №3. Інтерактивна прозорість (Малювання квітки).

Закріплення знань по роботі з геометричними примітивами, з групуванням об'єктів і роботі з кольорами.

  Робота №4. Інтерактивна прозорість (Малювання скляного келиха).

Закріплення знань по роботі з геометричними примітивами, з радіальною заливкою і роботі з кольорами. Налаштування інтерактивної прозорості.

  Робота №5. Інтерактивне перетікання.

Відпрацювання практичних навичок по виконанню інтерактивного перетікання кольорів.

  Робота №6. Малювання дерева в Inkscape.

Невеликий урок по малюванню орнаментного дерева в Inkscape.

  Робота №7. Малювання пальми.

Невеликий урок по малюванню порівняно реалістичної пальми в Inkscape.

  Робота №8. Імітація фотокартки за допомогою Inkscape.

Урок по імітації об'ємного виду справжньої, віддрукованої на глянсовому папері фотокартки за допомогою Inkscape.

  Робота №9. Ялинкові іграшки.

У цьому нескладному уроці ми навчимося малювати ялинкові кулі.

  Робота №10. Стикер в Inkscape.

У цьому невеликому уроці розповідається про створення простого круглого стикера із загнутим краєчком.

  Робота №11. Віддзеркалення тексту в Inkscape.

Віддзеркалення тексту у своїх роботах сьогодні не використовує тільки ледачий. Подібний ефект вже давно став однією з основних "гламурних штучок в стилі Web 2.0". Як простіше і найефективніше створити подібний ефект в Inkscape, буде розглянуто в цьому уроці.

  Робота №12. Створення блискучої кнопки.

В цьому уроці ми створимо в Inkscape кнопку із зображенням букви. Наша кнопка включатиме такі модні атрибути, як блиск і тінь. Дуже просто, дуже швидко і дуже ефектно!

  Робота №13. Абстрактні зображення в Inkscape.

В цьому уроці розповідається про створення паралельних основному контуру градієнтних об'єктів за допомогою команди "Об'єкт - Об'єкти в маркер". За допомогою цієї нехитрої техніки можна легко створювати абстрактні зображення.

  Робота №14. Півтонування в Inkscape.

Цей урок присвячений створенню ефекту півтонування в Inkscape за допомогою візерунка з клонів.

  Робота №15. Годинник в стилі Mac.

В цьому уроці розповідається про те, як можна легко намалювати годинник в стилі Mac в Inkscape за допомогою логічних операцій з контурами і градієнтних заливок.

  Робота №16. Робота з текстом. Вставка символів.

Урок присвячується методам опрацювання тексту, створенню художнього оздоблення.

  Робота №17. Малювання гроні винограду.

В цьому уроці розповідається про те, як можна легко намалювати гронку винограду в Inkscape за допомогою ефекту перетікання і градієнтних заливок.

  Робота №18. Творче завдання. Створення малюнка "Будиночок в селі".

Це творче практичне завдання присвячується закріпленню вивченого матеріалу з технології опрацювання комп'ютерної графіки у векторному редакторі Inkscape.

Головна | Теорія | Практика | Галерея | Тести